پاسخ به سوالات شما

2 05 2009

به نام خدا

با سلام به دوستان

هدف از ایجاد این صفحه  پاسخگویی به سوالات تک تک شما دوستان و بچه های سراسر ایران و جهان می باشد از طرفی  کامنت گذاری شما در پست های مختلف  ضمن  تداخل با سایر نوشته ها  که باعث بی نظمی در وبلاگ  و  تولید اشکال در پاسخگویی به آنها می کند پس لطفا با توجه به موضوع نوشته ها  کامنت بگذارید  همچنین    از سوالات تکراری پرهیز کنید جواب ها به نحوی خواهد بود که بقیه دوستان هم بتوانند ببینند  خواهشمند است قبل از طرح سوال در بین  جواب هایی که داده شده به دقت نگاه کنید  شاید سوال شما رو قبلا جواب داده باشم  انتظار هم نداشته باشید سریعا به جواب برسید  کامنت ها تایید خواهند شد  و در ماه  یک  بار  پاسخ داده خواهد شد  از نقطه نظرات و انتقادات و پیشنهادات شما  استقبال می کنم البته برای  سبکتر شدن  در این زمینه  دوستان  لطف کنند  اگر جواب سوالات برخی از دوستان را می دانند  که از طریق خواندن مصاحبه های من در مجلات و روزنامه ها  به  آنها رسیده اند  در همین پست به دوستانشون بگویند که من نیز نظارت دارم و در صورت  صحت و درستی آنان  را تایید می کنم که بقیه هم ببیند  تو این  پرسش و پاسخ  حضور فعال داشته باشید

روی عکسهای زیر کلیک کنید

amooamoopurang poorangpourangpurangunclepurang

کارها

Information

20 responses

1 09 2009
فياضي

به نام خدا
.
.
.
عمو داشتم مي رفتم سنگ صبور گفتم اينجا هم يه سري بزنم
ناراحت نشين ها اما برچسب ها رو كه مي خوندم دلمو گرفتم از خنده، عنوان هاي جالبيه، هركي با هر موضوع بخواد نهايت مي رسه به اينجا
ديگه درد دلم يادم رفت

2 09 2009
نسترن

عمو فرضیایی چرا طرح یک سوال باز نمی شه؟

2 09 2009
دریای بی تاب عمو

سلام عمویییییییییییییییییییییییییییییییی حال واحوالتون در چه حاله ؟
عموووووووووووووووووووو؟این سایتتون چرا باز نمیشه خسته شدم از اینکه هر بار رفتم به سایتتون سر بزنم نوشت :سایت بهترین عموی دنیا فیلتر شده
بابا دیوونه شدم برار جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 09 2009
هما

عموجون سلام.
واي پس اون جاي قبلي چي شد؟؟
اون سوال قبليامون كجاست؟؟
اخه اينور . اينجا. سوال. وب. بهتر. اونر. اين . اون. داشتم. اصلا به من چه.

3 09 2009
مژكان ذوالفقاري

سلام عمو جونم واي چه قسمت هاي جالبي!!!!!!!
ولي يه كم گيج شدم
عمو جونم اگه ميشه تو برنامتون يه كم در مورد فراموش كردن كينه ها و كدورت ها حرف بزنيد آخه يكي از دوستام به وجه حاضر نيست باهام آشتي كنه
ممنونم عمو جونم

3 09 2009
شهرزاد

سلام عمو سایتت باز نمیشه چه کار کنیم

5 09 2009
شیرین

سلام عمو جونم :-)
یه سوالی دارم دوست دارم جواب بدی چون فک کنم جواب همه ما باشه
عمو شما چرا تو شبکه 2 که شبکه کودک هستش برنامه اجرا نمیکنی؟
اخه برنامه کودک شبکه 2 و 1 هم زمان پخش میشه بچه ها گیج میشن(البته ما عموپورنگ رو با هیچ چی عوض نمیکنیم)
الگه دلیلشو بهمون بگی ممنون میشم
بای عمو داریوشم

8 09 2009
فاطمه الياسي

سلام به بهترين عموي دنيا
همون كه هر وقت ميبينمش همه دردام يادم ميره
هموني كه قهرمان قصه زندگي منه
عمو من 7 تا عمو دارم كه خيلي ام دوسشون دارم اما شما يه چيز ديگه ايد
شايد با خوندن اين نظر فكر كنيد كه من كوچولو ام اما واقيتش من پس فردا يعني 19 شهريور ميرم تو 18 سال(تولدمم پيشاپيش به ملت شريف ايران تبريك ميگم) اما هنوز توي روياهاي بچه گانه زندگي ميكنم مثل خود شما
راستي عمو من يه دفترچه دارم كه توش پر حرفاي عارفانه است و چند ساله كه دارم مينويسم ميخواستم اون رو يه روزي به شما بدم
دوست دارم به اندازه 10 تاي بچگيام
با باي

8 09 2009
عاطفه

سلام عموی بچه های خوشحال
سلام عموی بچه های خندون
سلام عموی بچه های مودب و مرتب و شاگرد اول و از زندگی راضی…

من24 سالمه و هیچ وقت در کودکی ما عمویی تو تلوزیون وجود نداشت.
هر جا رفتم و هر چی دیدم این بود: بچه های خوشحال پای برنامه تون مثل ذرت تو تابه ی داغ بالا پایین می پرن و بچه ی غمگین گوشه ای اون طرف اتاق در حال جویدن ناخنش یا شکستن اسباب بازی کهنه اش یا پاره کردن کاغذ چرک نویس خواهرش که نقاشی هاشو روش میکشه فقط در فکر نداشته ها و جیغ مامان و بابا و تحقیرهایی که شده…
نه اینکه تقصر توئه.تقصیر منه که می بینم و می خوام بگم و بیام میون اینهمه شعر و قصه و خنده کمی از اشکای کوچولو روی لپهای گل انداخته ی آفتاب سوخته بگم…
می دونم دلت میخواد همه بچه ها شاد باشن.می دونم دوست داری همه بخندن.می دونم توام دلت واسه اشکا و بغض ها و عقده های خیلی کوچولوها می سوزه.
آخه اما…میون اون دکور شیک و نقاشی های مصنوعی و طرح های گرافیکی رو در و دیوار صحنه ی نمایش تو… میون اون بچه های شیک پوش و مرتب و مرفه که مامان باباشون از کجاها میارنشون تهران… بچه ای غمگین احساس غریبی میکنه.بهتر می دونه نبینه و همون زاویه ی دیوار رو به دنیای پر زرق و برق تلوزیون ترجیح میده.
می دونم خیلی چیزا تقصیر تو نیست عموی بچه های ….

8 09 2009
عاطفه

سلام عموی بچه های خوشحال
سلام عموی بچه های خندون
سلام عموی بچه های مودب و مرتب و شاگرد اول و از زندگی راضی…

من24 سالمه و هیچ وقت در کودکی ما عمویی تو تلوزیون وجود نداشت.
هر جا رفتم و هر چی دیدم این بود: بچه های خوشحال پای برنامه تون مثل ذرت تو تابه ی داغ بالا پایین می پرن و بچه ی غمگین گوشه ای اون طرف اتاق در حال جویدن ناخنش یا شکستن اسباب بازی کهنه اش یا پاره کردن کاغذ چرک نویس خواهرش که نقاشی هاشو روش میکشه فقط در فکر نداشته ها و جیغ مامان و بابا و تحقیرهایی که شده…
نه اینکه تقصر توئه.تقصیر منه که می بینم و می خوام بگم و بیام میون اینهمه شعر و قصه و خنده کمی از اشکای کوچولو روی لپهای گل انداخته ی آفتاب سوخته بگم…
می دونم دلت میخواد همه بچه ها شاد باشن.می دونم دوست داری همه بخندن.می دونم توام دلت واسه اشکا و بغض ها و عقده های خیلی کوچولوها می سوزه.
آخه اما…میون اون دکور شیک و نقاشی های مصنوعی و طرح های گرافیکی رو در و دیوار صحنه ی نمایش تو… میون اون بچه های شیک پوش و مرتب و مرفه که مامان باباشون از کجاها میارنشون تهران… بچه ای غمگین احساس غریبی میکنه.بهتر می دونه نبینه و همون زاویه ی دیوار رو به دنیای پر زرق و برق تلوزیون ترجیح میده.
می دونم خیلی چیزا تقصیر تو نیست عموی بچه های ….

11 09 2009
دریا

به نام خدا
عموی خوبم سلام
بی تابم به خدا بی تابم ولی امیدوارم
عموی خوبم دیشب «شب قدر » برای شما و همه آبجیام کلی دعا کردم
و از خدا خواستم برای یکبار هم که شده صفحه وبلاگم روبروی زیباترین چشم های دنیا چشم هایی که خونه تو رو دیدند باز بشه چقدر ساده….و دعا کردم برای این که در بهشت ببینمت اخر چند سالیست که به عشق این که در بهشت با شما باشم و برای رضایت خدا سعی می کنم بنده خوبی برایش باشم و دعا کردم نامه ای که با نذر و نیاز پستش کردم به همراه هدیه کوچک داخل آن که با عشق برای شما ساختم به دستتون برسه و دعا کردم….و دعا کردم
(محدثه ملا حاجی آقایی)دریای عمو داریوش مهربونش

13 09 2009
حسنا حسینی

عمو من اگه جای شما بودم کامنت عاطفه رو برگزیده میکردم..قشنگترین کامنتیه که تا حالا خوندم…در عین سادگی ….

14 09 2009
سمانه کاویانی

به نام خدا
سلام عموجون/ نماز و روزه هاتون قبول باشه انشاالله
خسته نباشین
عمو منم سایتتون رو میخوام/ عکسای پشت صحنه فوق برنامه رو میخوام
ولی اصلا برام باز نمیشه/ چکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

14 09 2009
نازنین

عمو پورنگ به کمک شما نیاز دارم……………………………..

14 09 2009
نازنین

عموووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
در حال حاضر شما تنها کسی هستید که میتونه به نازنین کمک بکنه………………………

15 09 2009
نسیم خشنودی

سلام عمو پورنگ حالتون خوبه من نسیم خشنودی 15 ساله هستم به کار اجرا خیلی علاقه دارم در برنامه بوم سفید هم یه ایتم هایی رو اجرا میکنم و متن برنامه هامم خودم مینوسم خیلی خیلی اجرای شما رو دوست دارم در گروه کودک هم دو بار شما رو دیدم اما یکم عجله داشتید من به راهنمایی های شما خیلی خیلی احتیاج دارم ازتون خواهش می کنم به وبلاگم سر بزنید و نظرتونو حتما بهم بگید
عمو پورنگ ، بهترین عموی دنیا خیلی منتظرتونم
منتظرتونم
حتما به وبلاگم سر بزنید
اینم ایدیمه:nasim_khosh

15 09 2009
نسیم خشنودی

سلام عمو جون خیلی خیلی منتظرم تا بهم جواب بدید

15 09 2009
نسیم خشنودی

خیلی منتظرم
منتظر حضور گرمتون در وبلاگم هستم

15 09 2009
كلاه قرمزي

ممنون عمو كه جوابمو داديد اونقدر خوشحالم كه دست وپام داره ميلرزه

15 09 2009
كلاه قرمزي

ممنون عمو كه جوابمو داديد اونقدر خوشحالم كه دست وپام داره ميلرزه نمازوروزتون قبول




