پیامکی برای عمو

1 06 2009

sms

به نام خدا
سلام دوستان
همه اونایی که دوست دارند به من اس ام اس بفرستند می تونن همون متن اس ام اس رو در اینجا برایم قرار دهند من هم سعی می کنم در اولین فرصت جواب شون رو همینجا بدهم در ضمن بهتون قول میدم که حتما حتما ماهی یک تا دوساعت اینجا به صورت آنلاین باهاتون در ارتباط باشم و به تمام سوالات شما پاسخ خواهم داد.فقط برای دریافت جواب عجول نباشید من یک نفر بیشتر که نیستم …از هر گونه نظر و پیشنهاد دیگر در این رابطه با روی باز جهت بهتر شدن این وبلاگ استقبال می کنم

یک پیامک جالب

ژاله فرهادروش

به نام خدا
سلام!بهار جانه من …!ما شاید صد بار بیایم عمو هم باید صد بار جواب بده؟!شوخی شوخی الان یه ناراحتی دیگه هم اضافه میکنیما!یکی تو صبوری یکی هم من!
از همه عاجزانه درخواست دارم ادامه ندیم این بحثو چون اصلش یه چیز بود اما همینجور که کامنت ها اضافه میشه داریم بیشتر پرت میشیم از قضیه.ممنون از همه ی آجی ها
بچه ها لطفا پیامک منو دریافت کنید!اینقدر اسممو اینجا دیدم دیگه از اسم خودم بیزار شدم چه برسه به عمو!

پیامک  برگزیده

بهار

سلام عمو داریوش…
میخوام یه چیزی بگم نمیدونم چه طوری بگم!!!عمو احساس میکنم اینجا تو این فضا داره یه اتفاقایی می افته!شما این طوری فکر نمیکند؟

احساس میکنم خیلی ها شما رو جور دیگه ای دوست دارن…انگار همه احساس میکنن شما رو یه جوری دوست دارن که دیگران نه!!!
عمو متوجه منظورم میشید؟ به نظرم وابستگی اصلا خوب نیست،انشاالله که شما خیلی برنامه هاتون ادامه داشته باشه ولی اگه یه روز برنامه نداشته باشید…اگه یه روز این سایت نباشه…عمو واقعا چی میشه؟؟؟
تکلیف این همه علاقه چیه؟ علاقه هایی که قبول کنید بعضی هاشون متفاوته!تکلیف چیه؟ مقصر کیه؟
چرا آدما این طوری شدن؟ من میترسم عمو…از این همه احساس …از این همه عشق میترسم عمو داریوش!!!
انتطار جواب ندارم مثل همیشه…میدونم سرتون شلوغه؛بی کار که نیستید!!!

ژاله فرهادروش

وای خدا!
چقدر دلم گرفت..وقتی این پیامک بهار رو خوندم و تایید شما رو…عمو گاهی حس میکنم اجازه ندارم به عموم بگم دوستت دارم..چون ..چون….چون هنوز تو این دنیام!دنیایی که باید برای حرفات مدرک داشته باشی تا باورت کنن..بدم میاد از دنیا.
(دخترتون)

به این پیامک و جواب آن توجه کنید
زينب(معروف به زي زي )
عمو
ميخواستم بپرسم با اين مطلبي كه نوشتين و از بچه ها خواستين بهتون اس ام اس نزنن، تعداد اس ام اس ها كم شده؟


سلام ممنون از شما آره کمتر شده ولی باز تعدادی از دوستان هنوز با خودشون خلوت نکرده اند و تصمیم کبری را نگرفته اند مثل ….1317###0937

0914###3765

9661###0919

6656###0936

5910###0913

8974###0935

9784###0911

3506###0935

1317###0937

6710###0369

انشاا… که خودمون رو آماده کنیم تا دیگر اشتباهات گذشته رو تکرار نکنیم … برای طرح سوالات هم فقط اینجا کلیک کنید

برای  خواندن پیامکهای قدیمی     لطفا اینجا کلیک کنید

کارها

Information

101 responses

1 09 2009
مبینا

به نام نقش آفرین صفحه ی خاک…
سلام عمو جون…عبادتتون قبول
فقط اومدم اینجا جهت یادآوری اسم ها
ستایش الیاسی…اشکان ملکی…نگار و نیایش ذلیکانی…یگانه احمدی
ببخشید عمو آخرین باریه که اسم میدم.بخشیدی؟
عموجون…کدام شاخه گل خوش بو را تقدیمت کنم…که وجودت سرچشمه ی همه ی زیبایی هاست…دوست دار همیشگی و ابدی شما:مبینا(دختر عمو)
در پناه ایزد یزدان…
***درحال ارسال پیام………..***

1 09 2009
مبینا

به نام نقش آفرین صفحه ی خاک…
سلام عمو جون…عبادتتون قبول
فقط اومدم اینجا جهت یادآوری اسم ها
ستایش الیاسی…اشکان ملکی…نگار و نیایش ذلیکانی…یگانه احمدی
ببخشید عمو آخرین باریه که اسم میدم.بخشیدی؟
عموجون…کدام شاخه گل خوش بو را تقدیمت کنم…که وجودت سرچشمه ی همه ی زیبایی هاست…دوست دار همیشگی و ابدی شما:مبینا(دختر عمو)
در پناه ایزد یزدان…
***درحال ارسال پیام………..***

1 09 2009
ramina

سلام عموجون
ممنون
.
.
.
.
.
اومدم بگم شب قشنگ تون بخیر…

1 09 2009
شیوا محجل

عموجون دلم واسه تون پاره پوره شده بود دادم دوختن حالا تنگ شده..

2 09 2009
هما

سلام عمو خوبين؟؟
روزه نمازاتون قبول الله…( البته به قول خودتون)
عموييي چرا پيامكاااا اينورن؟؟؟
نكنه واسه من فقط اين شكليه؟؟
اونور بهتره
اما به هرحال…
بزارين ببينم چيزي ندارم؟؟؟
نه حرفي نيست به جز:
ممنونه تمومه محبتهاتونم عموييي.
عمو عمو يه چيزي.
ميگمااا دستاتونو الان بزارين روي صفحه ي مانيتور.
عمو بزارين… خواهش ميكنم بزارين عمو….
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس.
هميشه دوست داشتم دستاي پر مهر و زحمتكشه عمويييه گلمو ببوسم.
الان ارزوم براورده شد.اينو جدي گفتمااا.
اي كاش ميشد دستاي مامان بزرگ و بابابزرگمونم ببوسم.

خب ديگه عموييي بااجازتون برم تا حرفام گل نكرده.
خدا نگهدار و حافظ و يارو ياورو پشت وپناهه هميشگيه شما عمويييه گل وماه ومهربونمون و خانواده ي ماه و مهربون و باصفا و دوست داشتنيتون باشه الهي.
فعلا باي

2 09 2009
فاطمه

من از بادم
تواز باران
من از موجم
تواز ساحل
من از امروز
تو از فردا
اگر بادم
اگر باران
به جان جمله یاران
تورا دوست دارم بی پایان

2 09 2009
بهار

سلام،
عموووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو…
من اینجا رو دوست ندارم!!!
اینجا انگار باهاتون غریبم!

2 09 2009
شیرین

سلام عموییییی :-)
عمو چرا اینجا این جوری شده؟؟من اینجوری دوست ندارم ……..پیام های قدیمی بچه ها رو میخوام بخونم ولی نمیشهههههه……

2 09 2009
پریسا

عمو ی خوبم بازم سلام
ببخشین که باز دارم تکرار میکنم آخه این بچه ها امونمو بریدن بهم رحم کن عمواگه اسمشونوبخونی نجاتم دادی بچه های خوبین ها شمارو هم خیلی دوست دارن مثل من. (مریم ومحمد رضا باکمال از مشهد)بازم ببخشین عمو جون.
نماز روزه هاتون هم قبول.

2 09 2009
ramina

سلام عموجون مهمون داریم شب هم هستن…..شاید نتونم بیام شب بخیر بگم…
پس الان میگم تا خوابم ببره
شب بخیرعموجونم خوابهای خوب ببینین

2 09 2009
پریسا

به نام خدا
عموی خوبم سلام
خسته نباشی نماز روزه هات قبول .
میخوام بهتون شب بخیر بگم (البته اگه وقت کردین بخوابید)
شبت بخیر عموی خوبم
خوب بخوابی
خوابهای خوب ببینی
خوابای رنگی
خواب اسباب بازیهات
خواب مامان وبابات
(کودک درونم که دخترتون شده و خیلی دوستتون داره)

3 09 2009
فاطمه

دوستم داشته یاش
باز شو از پرواز
آفتابی تر شو
سبز شو از آواز
دوستت خواهم داشت
داغ چون تابستان
گرمتر از لبخند
بیشتر از باران

3 09 2009
سمیرا فکور

سلام عمو جون من سمیرا فکور برنامه شما را خیلی دوست دارم از سال 82 بیننده برنامتون بودم تازه دانشگاه هم قبول شدم برنامه این دفعه خیلی پر انرژی است عموجون یک درخواست داشتم میشه اسم منو در برنامه بگید اینو بذارید روی بچه گیم موفق باشید .

3 09 2009
سیده فائزه

کوله بارت بربند
شاید این چند سحر
فرصت اخ ر باشد
در دعای سحرت
در مناجات خدایی شدنت
هرگز از یاد نبر
من جامانده بسی محتاجم…

3 09 2009
شیرین

هی اس ام اس کجا میری دست منم بگیر ببر!
ببر کنار اونی که این دلو کرده در به در
بهش بگو دوسش دارم قدر خدا یه عالمه :-)
اما برای عشق من یه عالمه خیلی کمه…
دوست دارم حاج عمو داریوش :-)

3 09 2009
مژگان ذوالفقاري

سلام عمو جونم
واي تشكر كه اينقدر بهمون بها داديد
عمو جونم برام دعا كنيد كه به حاجتم برسم
عمو جون يكي از دوستام ازم دلخوره ولي هر كار ميكنم باهام آشتي نميكنه
آخه من به دليل درس و دانشگام كمتر ميتونستم بهش سر بزنم واسه همين اون فكر كرده من از دستي بهش بي محلي ميكنم.بايد چيكار كنم تا از دلش در بيارم

3 09 2009
مژگان ذوالفقاري

«از دست دادن هر انسانی که دوستش می داشتم آزاردهنده بود . گرچه اکنون متقاعد شده ام که هیچکس کسی را از دست نمی دهد زیرا هیچکس مالک کسی نیست . این تجربه واقعی آزادی است : داشتن مهمترین چیزهای عالم بی آنکه صاحبشان باشی»

3 09 2009
پریسا

سلام عموی مهربونم
شبت بخیر عمو جونم
خوب بخوابی خوابهای خوب ببینی خوابهای رنگی خواب اسباب بازیهات خواب مامان وبابات منم خواب عموی خوبمو میبینم شب بخیر
(کودک درونم که دخترتون شده)

4 09 2009
وجيهه هاديزاده

سلام چرا اينجا اينجوريه؟؟؟؟؟؟؟////

4 09 2009
وجيهه هاديزاده

عمو چرا اينجا يهو اينجوري شد
من اينطوري دوست ندارم
حالا چه جور يبهمون جواب ميديد

4 09 2009
وجيهه هاديزاده

فكر كنم مزاحم ها هنوز دست از سرتون بر نداشتن
پيامكها حذف شد
عمو حداقل براي ما مي گذاشتين
ما كه نه شما ره اي از شما داريم نه مزاحم هستين
اي وااااااااااااااااااااااي
ببخشيد
چغلي كردم

4 09 2009
فاطمه

میدونی اگر یه روز خورشید بمیره چی میشه؟
اونوقت زمین باید دور تو بگرده
ولی من عمرا بذارم
چون خودم باید دورت بگردم

4 09 2009
شیرین

به چشمانت که رنگارنگ اب دریاست*
به ان نازی که در چشم تو پیداست*
به گلهای بهار و عشق و هستی*
فدایت میشوم هر جا که هستی*
:-) :-) :-) :-)

4 09 2009
شیرین

ادما سرشون رو بالا میگیرن تا ماه رو ببینن….اما نمیدونن که*ماه* سرشو پائین گزفته و الان داره پیامک من رو میخونه :-)

5 09 2009
فاطمه

>>>============>>
این تیر جومونگ بخوره به اونایی که بد خواهتن

5 09 2009
MAHE-ASAL

سلام عمو جونم.من فکر میکردم شما فقط با بچه ها سروکله میزنیداما مثل اینکه همه کودک درونشون فوران کرده،من یه جای دیگه هم توی این سایتتون باهاتون حرف زدم وازتون یه خواهشی کردم.بازم ازتون خواهش میکنم.دیگه دارم می ترکم اگه بهش نگم میمیرم ها…… شما که دوست نداری من جوون مرگ بشم!؟
لطفا……… .خواهش…….. .تمنا…………… .
راستی من خیلی دوستون دارم .فداتون بشم .بازم منتظر جوابتونم،روزی 3-4 بار میرم ایمیلمو چک میکنم. یه بارم میام اینجا.پیشاپیش ممنونم.
ماهتون عسل.خداحافظ.

5 09 2009
MAHE-ASAL

بذار اینم بگم:

گودال باشی یا دریا فرقی نمیکنه ،
اگه زلال باشی آسمان در توست.
آخیش. گیر کرده بود باید میگفتم. فداتون شم.
ماهتون عسل. خداحافظ.

5 09 2009
طاهره موسوي

با عرض سلام خدمت شما
ان شا الله طاعات و عباداتتون قبول حق تعالي باشد
ان شا الله خدا خيرتان بدهد.هر چيزي از خدا ميخواهيد بهتون بده.من مادر فاطمه سادات و سيد مهدي موسوي هستم.بچه هام عاشق شما هستند اين 1 ساعتي كه شما برنامه دارين من ميتونم يك نفس راحت بكشم چون بچه ها ديگه شيطوني نميكنن.يه لطفي به ما مادرها
بكنيد وفت برنامتونو زياد كنيد.اسم بچه هامم توي برنامه به عنوان بچه خوب بخونيد(خواهشمندم حتما بخونيد بچه ها خيلي خوشحال ميشن)
عاقبت به خير بشي(ان شا الله)

سلام ممنون از شما و دعای خیرتون امروز برنامه رو نگاه کنید

5 09 2009
رامينا

قانون چهارم نیوتن:زمین جاذبه ندارد…سیب برای شما به زمین میفتد…شماتنهاجاذبه زمین هستید….
عموجونم شب تون بخیر…
خوابهای خوب ببینید…

5 09 2009
پریسا

به نام خدا
عموی خوبم سلام
فقط اومدم همون شب بخیره همیشگیمو برای عموی بهترینم sms کنم برم بخوابم
شبت بخیر عموی خوبم
خوب بخوابی
خوابهای خوب ببینی
خوابای رنگی
خواب اسباب بازیهات
خواب مامان وبابات
(کودک درونم که دخترتون شده )

6 09 2009
مبینا غلامرضائی

سلام عمو جون
من کارتون فوتبالیستها رو خیلی دوست دارم. من آرزو دارم که تو برنامه شما شرکت کنم. عمو پورنگ من میخوام ساعتی که ناهار می خوریم برنامه شما رو پخش کنن، یعنی ساعت 5.
عمو پورنگ ما ها برنامه تان را هر روز عصرها تماشا می کنیم، چرا زودتر پخش نمی کنید.
امیرمحمد را بیشتر در برنامه تان بیاورید. بیشتر نامه ها را در برنامه تان بخوانید.
قربان شما، مبینا غلامرضائی

6 09 2009
ژاله فرهادروش

به نام خدا
سلام عمو :-(
ارسال شد:
15/5/1388
14:34
فرستنده:دخترتون

6 09 2009
آغاز پايان

عمو جان سلام اومدم اينجا يه چيزي رو رك بهتون بگم عمو شما توي اجرا يه ضعف دارين كه اگه به جاي مجري بازيگر بودين اين ضعفتون خيلي بزرگ بود
عمو وقتي كه بچه ها يعني اميرو سهندو متين دارن با هم حرف ميزننن وشما ديالوگ ندارين زير لب ديالوگ هاي بچه ها رو تكرار ميكنين
نميدونم توي اجرا اين يه خطا هست يا نه اما توي بازيگري خيلي مهمه حتي بعضي وقت ها شما حس بچه هارو ميگيرين يعني اگه بچه ها ناراحت باشن شما هم ناراحتين در صورتي كه شما توي اون متن بايد از دست بچه ها عصباني باشيد
نميدونم درست گفتم يا نه اما مطمئنم اين توي بازيگري اشتباهه …..
نه خسته

6 09 2009
هماي عمو

سلام عموييي
خوبين؟
دلم تنگ شده( گريه)
اخه واسه چي؟؟
عمو يه عالمه اي كاش تو ذهنمه.
بيخيال
دوستتون داريم.
باي

6 09 2009
رامينا

5راه عزیز شدن:

1
2
3
.
.
شماکه عزیزترین ماهستین دنبال چی میگردین؟

دوستتون دارم…
شبتون بخیر..خوابهای صورتی ببینید………

6 09 2009
MAHE-ASAL

سلام.دیدی عمو امروز چی شد تو برنامه؟حالا هی جوابمو نده. البته حق بهتون میدم شاید فکر کنید میخوام مزاحم بشم یا یه موقع فکرکنیداز اون آدمهام که قصد بدی دارن.خوب حق دارین آخه شغل شماها خیلی حساس اما من از اون آدمها نیستم.
تمام چیزایی که میخوام بگم مربوط به برنامه است.
بازم منتظرم. فداتون شم. شبتون بخیر.
امیدوارم روزی نرسه که لازم باشه دوست داشتن رو مثل مسواک زدن بچه ها برات تکرار کنم.
ماهتون عسل. خداحافظ.

7 09 2009
مهسا

سلام.من برنامه شماو بقیه برنامه های کودک را میبینم و مثل برخی بچه ها فقط روی برنامه شما تعصب ندارم.برای شما هم پیامک میدم چون کامپیوتر خودم خرابه الان هم با کام داداشم اینجام
راستی توی شماره هایی که بالا نوشته بودین هیچ کدوم از 3تا شماره من که واستون پیامک میدم نبود پس1. یا اشتباه برا یکی دیگه پیام میدم 2.یا شما پیامک هام را نمیخونید
به هرحال ممنون از برنامتون.ولی میتونه بهتر از این باشه
راستی اصفهان خوش گذشت؟

7 09 2009
مهسا

عمو یادم رفت.یه جایی توی این وب شلوغ پلوغ گفته بودین به جای پیامک اینجا کامنت بذارین تا جوابتون را بدم.ولی انگار هنوز هم خیلی از اس ها بی جواب مونده.راستی من همونی هستم که پیامک دادم و گفتم اگه مزاحم هستم بگید تا دیگه پیامک ندم هااااااااااا
راستی ممکنه کسایی که هنوز برای شما اس میدن از وجود این وب بی اطلاع باشن از طریق برنامه یا هرطوری که صلاح میدونید ادرس اینجا را اعلام کنید.
ممنون از اینکه وقتتون را برای خوندن اس من صرف کردین

7 09 2009
بیتا

سلام عمو جون .دلم پره……دلم نمیاد گله کنم ولی واقعا دیگه طاقت ندارم……
چرا ما نوجوونایی که کم کم داریم جوون می شیم اجازه نداریم بچگی کنیم؟چرا اجازه نداریم خاطرات کودکیمون رو زنده نگاه داریم ؟چرا نبایدزمانی به ما داده بشه که با کسی که تمام خاطرات بچگیمون از اونه و تا بیاد داریم با اون از طریق جعبه جادوویی تلوزیون ارتباط داشنیم الانم این رابطه رو داشته باشیم….؟………اخه تمام برنامه هاتون برای کودکانه پس ما چی که کودکان گذشته ایم.برای ما هم فکری کنید.
راستش بدون رو در بایستی من از تمام این برنامه های نوجوان شبکه های مختلف متنفرم …….انقدر که لوس….بی مزه…و به قول کاشانیا ……خنکن….انقدر که شما توی برنامتون سهند ومتین وامیر رو بزرگ حساب می کنید اونا تو حرفاشون جوونا رم بزرگ حساب نمی کنن……چه برسه به ما…….خلاصه اگرم برامون کاری نکنید اشکال نداره چون اون وقت ما بچه می شیم و برنامتون رو می بینیم هر چند که الانم تمامشو دنبال می کنیم.
دوستتون دارم مثل چهار تا عموی خودم…………بای بای

7 09 2009
MAHE-ASAL

سلام عمویی
خوب آخه حداقل واسم بنویس نمیشه،نمیتونم،چمیدونم حداقل جوابمو بده تا دلگرم شم.
آخه فدات شم.قربونت برم اینقدر این چند وقته حرص خوردم باورت نمیشه 5/2 کیلو وزنم کم شده.
ماهتون عسل. خداحافظ.

7 09 2009
مهسا

التماس دعا

7 09 2009
aseman

ای خدا………… شکرت….:-(

7 09 2009
رامينا

دنیابه من یاد داد دوری کسی رو که دوستش دارم تحمل کنم.اما وفا به من یاد داد کسی رو که دوستش دارم فراموش نکنم….

عمو جونم دوستتون داریم تاهمیـشـــــــــــــــه…

شب بخیرعموجون
خوابای خوب ببینید

7 09 2009
پریسا

سلام عمو ی خوبم
شبت بخیر خوب من
خوب بخوابی خوابهای خوب ببینی
خوابهای رنگی
خواب اسباب بازیات
خواب مامان وبابات
شبتون قشنگ عمو جونم
منم خواب شما رو میبینم
(کودکه درونم که دخترتونه)

7 09 2009
فائزه(دریاچه)

اگه یه روز دستم به آسمون رسید روی یه تیکه ابر مینویسم دوست دارم تا وقتی بارون اومد تک تک قطره ها بهت بگن دوست دارم.

8 09 2009
فاطمه الياسي

سلام ميكنم به بهترين عموي دنيا
طاعاتتون قبول
عموجونم من 19 شهريور امسال تولدمه(پيشاپيش تولدمو به ملت شريف ايران تبريك ميگم) ميرم تو 18 سال
با اينكه دارم بزرگ ميشم اما هنوز تو حال و هواي بچگي هامم مثل شما
من يه دفترچه دارم كه توش پر حرفاي عارفانه است ميخوام اونو يه روزي به شما تقديمش كنم
خيلي گلي عمو جون
دوست دارم به اندازه 10 تاي بچه گاهام
با باي

8 09 2009
فاطمه الياسي

من ديدگاهم فقط عمو رو ميبينه

8 09 2009
فاطمه الياسي

عمو پس چرا جواب نميديد الان 5 دقيقه است كه معطلم ولي چون شماييد منتظر ميـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمونم
تازه بيشتر از اين حرفا

8 09 2009
شیرین

سلام عموداریوشم :-)
عمویی یه چیزی بگم…ناراحت نشینا!!
عمو شما وقتی در حال بازی با بچه ها هستین وقتی دارین باهاشون حرف میزنید دیالوگای بچه ها رو هم زیر لب زمزمه میکنید…….ومثلا وقتی با امیر روبه رو هستید و دارین با هم حرف میزنید شما عمویی دیالوگای امیر هم زیر لبتون میگین…..
عمو فک کنم درست نباشه تو اجرا …نه!
عمووووو ببخشیدا…

8 09 2009
آغاز پايان

فاطمه خانم الياسي شما هنرستان روشنگر كامپيوتر نخونديد؟
اگه خونديد اين ايميله منه ايميل بده تا بگم كيم دوست خوبم :)
البته اگه درست حدس زده باشم
mojhan.aghaz@gmail.com

8 09 2009
پریسا

سلام عموی خوبم
باز شب شده منم اومدم بهتون شب بخیر بگم هرچند امشب شبه احیائ احتمالا نمیخوابید
به هر حال اگه واسه چند لحظه هم که خوابتون برد شبتون بخیر عموی مهربونم
خوب بخوابی خوابهای خوب ببینی خوابهای رنگی خواب اسباب بازیهات خواب مامان وبابات
عمو جون منم دعا کن نماز روزه هاتون هم قبول
(کودکه درونم که دخترتونه)

9 09 2009
مرتضی

سلام عمو پورنگ
شما نه تنها محبوب برای بچه ها هستید بلکه ما بزرگترها(البته من 75ساله نیستم 22ساله هستم!) هم از دیدن برنامه هاتون لذت می بریم وشما را دوست داریم کم کم داره باورم میشه که شما عمو ی واقعی من هستید
یه سوال هم داشتم بعد از ماه رمضان هم برنامه دارید ؟ به همین شکل وبا حضور همین بچه ها (متین سهند وامیر محمد) یا به سبک دیگه؟
با تشکر
M.A

9 09 2009
حسنا حسینی

«بیاین هرکدوممون برای یه بچه ای که بیماری خاص داره یا نه اصلا یتیمه ،یه اسباب بازی بخریم…تو این ماه عزیز.
من ازتون خواهش می کنم این کار یادتون نره.
نمی دونم یه تفنگ ،یه عروسک یا هر چی که به ذهنتون رسید براشون بخرید.
فکرش رو بکن!هر بچه ای شب با اسباب بازی ای که تو براش خریدی بخوابه…
«مرا به خواب هایت ببر..».

از همین الان بیاین به هم قول بدیم این کار رو شروع کنیم.هر سن و سالی که دارین چه فرقی می کنه.پول زیادی هم که نمی خواد.می خواد؟ حالا اگه نمی تونین یه اسباب بازی خفن بگیرین…،یه توپ کوچولو هم برای بچه ها شادی های تموم نشدنی داره.
هرکسی این کار رو کرد تو وبلاگش بنویسه.شما از من وارد ترین که چطور میشه یه بمب شادی درست کرد.چطور میشه همه رو خبر کرد که این کار رو بکنن.
يه اسمای جالبي هم ميشه براش گذاشت .»خیزش عروسک ها» مثلا!»
.
.
منبع: najafzadeh.ir

9 09 2009
معین

سلام عمو ورنگ من 10 ساله از کرمان هستم دوستون دارم خیلی زیاد فوق برنامه هم عالیه موفق باشید.

9 09 2009
ژاله فرهادروش

به نام خدا
سلام معین!آخییییییییییییییی یه دادشی توی کرمان…خیلی دوستت دارم!
دلم خوشه ها!تو که این جواب رو نمیخونی…کاش فامیلیتم مینوشتی…

9 09 2009
پریسا

سلا عموی خوبم
عمو منو دعا کن نه منو خیلی خیلی دعا کن شبت بخیر عموی خوبم خوب بخوابی خوابهای خوب ببینی خوابای رنگی خواب اسباب بازیهات خواب مامان وبابات منم خدا کنه خوابه تورو ببینم همون خوابه همیشگی که همه جا صورتیه شما میدویید ومیخندین منم دنبالتون میدوم ومیخندم

9 09 2009
رامينا

بهترین مترجم کسی ست که سکوت دیگران را ترجمه کند…
عموجون دوستتون دارم
شبتون بخیر…
خدانگهدارتون

10 09 2009
farnaz

سلام عموی عزیزم.عموپورنگ من تا حالا از وبلاگای مختلفی که همه برای شما پیام می فرستادند و جواب می گرفتند براتون پیام ارسال کردم ولی جوابی نگرفتم ازتون خواهش می کنم این بار یه پیام هرچند کوچیک برام بفرستید.ممنون.

10 09 2009
دریای بی تاب عمو

سلام عموی خوبم
عمو جون آدرس blog.amoo.irرو برام هک کردن اعصابم خیلی خرد شده نمیدونم چیکار کنم شاید حالا حالاها نتونم بهتون سر بزنم خدابگم چیکارش کنه اون هکر رو
انشاالله که خدا توی این شب های عزیز بی جوابش نذاره که اینطوری عذابم دادن

10 09 2009
هماي عمو

سلام عمويي
خوبين؟
ما خوب نيستيم
كجايين؟؟
رامينا اين بالا گفته بهترين مترجم كسيه كه سكوت ديگران رو ترجمه كنه
حرف قشنگيه اما من نميخوام بهترين مترجم باشم.
پس اي كاش به سكوت ادامه ندين عمو.
چون من تواين قضيه جزو بيسواد ترين بچه هاي عالمم

10 09 2009
رامينا

مدادرنگی هام مال شما تاهروقت خواستین به آسمان زندگیتان رنگ شادبزنین…
پاک کنم مال شما.تاهروقت خواستین غصه هارا اززندگیتان پاک کنین…

عموجونم دلم تنگ شده…
ای کاش…
ای کاش زودتردوشنبه بشه…

اونروز خیلی جالب بود….دستنوشت بازشد برام…اپ جدیدی بود….
عکس تخته سیاه فوق برنامه…بایک تاریخ که ازبه یادموندنی ترین تاریخ هاست برام…
23شهریور87….
ای کاش…
ای کاش الان 23شهریور87بود…
ای کاش…
ای کاش بقیه هم همچین تاریخی توی ذهنشون داشته باشن…

شب تون بخیر…
دوستتون دارم
خدانگهدارتون

11 09 2009
دریای بی تاب عمو

آقای مهربون اجازه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دلم برات خییییییییییییییییییییلی تنگ شده پس کی دوشنبه میشه؟

11 09 2009
فرزانه

بنام خالق مهر ومحبت* سلام به عموپورنگ وسلام به دوستای خوبم نمیدونم دوستای من که با عموحرف میزنن وبراش پیام میذارن چند سالشونه یا چندساله عمو رودوست دارند ولی من میگم 7ساله تمام تمام پابه پای برنامه عموبودم وبرنامشو حفظم موضوعش چی بود؟ چه روزی بود؟ کی بود؟ وتمام تلاشمو میکردم تاباهاشون ارتباط برقرار کنم اما نمیشد اما حالا که شمارشو دارم حالا که میتونم باهاش حرف بزنم. احساسم مونده تو دوراهه. بماند که چندباری پیامک زدم جواب نداد، زنگ زدم قطع کرد، من عذابها کشیدم اما حالا نمیدونم ارزششو داشت یا نه؟ انشاء… که داشته **عموخیلی دوستتون داشتم خیلی ولی عین کسی که میشناسیدش ونمیخواستید جواب بدید برخورد کردید بهتون حق میدادم ومیدم که آدمی که معروفه زیاد مزاحم یا علاقه مند داره ونمیتونه جواب همه رو هم بده حق میدم اما چیزی که باعث شد ایناروبگم شایعاتی بود که درموردتون شنیده بودم ومیشنوم مخصوصا تو انتخابات … وقتی برنامه نداشتید بیشترعذاب میکشیدم…
عمویادته یه سال بخاطر مریضی برادرتون (خدارحمتش کنه) دوماه قبل از عید رو نبودید من شبا،روزا وقتی نماهنگتون رو میذاشتند گریه میکردم… پارسال هم اومدید گفتید باید خداحافظی کنم از اول خرداد تا 21یا22مرداد نبودید من عروسی برادرم بهم نچسبید چون دل تنگ بودم چون تمرکز نداشتم . اما حالا تنها حرفم به عنوان نصیحت به خواهرهای گلم اینه که این دوست داشتن تموم میشه مواظب باشن لطمه نخورید چون من ازنظر اعصاب وروان ریختم بهم چند بارهم رفتم زیر سرم با فشار4** نمیگم دوست نداشته باشید چرا عمومونه ایرانی هستیم قدر هم رو بدونیم اما به اندازه نه به اندازه دریای عمو نه به اندازه اشکهای نامهربون…. به اندازه ای که خدا رویادمون نره ،ناراحتش نکنیم اینایی رو که گفتم شاید پیش خودتون چیزهایی به من بگید ولی بخدا فقط فقط صلاح شما رو خواستم و چون دوستتون دارم جدی میگم من عاشق تمام ایرینیان مسلمان هستم … بازم میگم عمو رو دوست داشته باشید امانه اینکه کاری کنید اذیت بشه،خسته بشه منم عمورو به اندازه ای که باید باشه میخوام دوست داشته باشم هنوز هم که هنوزه میگم دوستش دارم
ببخشید وقتتون رو گرفتم شرمنده دلم پر بود (لیالی قدر رابه شما عزیزان تسلیت میگویم التماس دعا از طرف کسی که گناه کرده وشاید با دعاهای شما خدا منو ببخشه) فرزانه

11 09 2009
دریا

عمو اگه این شبهای قدر اشک از چشمات جاری شد برای دریا ی غصه دار هم دعا کن دوستتان دارم تا اخر عمر

11 09 2009
aseman

سلام..
به به «دریـــــــــای بـــــــی تـــــــاب عـــــــمو»
آره گفتم که…
ایشون آقای مهربون هستند..
مگرنه آقای فرضیایی؟
آقای مهربون………………….

11 09 2009
نسترن

فرزانه ی عزیزم حرفات خیلی قشنگ بود علی علی

11 09 2009
مرتضی

سلام عمو
شهادت امیر المو منین علی «ع» رو خدمت شما تسلیت عرض میکنم تو این شبها من وهمه ی دانشجویان رو فراموش نکنید التماس دعا
این چند روزه نیستید دلم براتون تنگ شده بی صبرانه منتظر دوشنبه هستم
M.A

11 09 2009
رامينا

سلام عموجون
اگه پاهاتون درد میکنه اگه خیلی خسته میشید واسه اینه که روزی1000بار تو خاطرم میرید و میاید….

.
.
.
عموجونم خیلیییی دوستتون دارم
شب تون بخیر…

12 09 2009
فائزه(دریاچه)

این شبها رحمت دوست جاریست……….
مانند رود،مانند باران………..
اگر دلتان لرزید……….
بغضتان ترکید……..
کسی اینجا محتاج دعاست.

12 09 2009
bahare

از برنامه ی 90 مزاحم می شم شما به عنوان بهترین گل سال انتخاب شدید.

12 09 2009
رامينا

خداازبهترین ها فقط یه دونه خلق کرده عمو جون دقت کردید چقدر تنهایید!

سلام عموجون
امشب آخرین شبه…الانم بايدحاضرشيم بريم
من دوست داشتم با ژاله برم مسجد جامع اما مجبورم بامامانم برم جای دیگه!
عموجون اگه یادتون بود برای من و بقیه اونایی که امسال نتونستیم توی کنکور موفق بشیم دعاکنین که بتونیم با انرژی دوباره درس خوندن و شروع کنیم….ممنون عمو

دوستتون دارم
شب تون بخیر
دست علی یارتون خدانگهدارتون
التماس دعا

12 09 2009
رامينا

خداازبهترین ها فقط یه دونه خلق کرده عمو جون دقت کردید چقدر تنهایید!

سلام عموجون
امشب آخرین شبه…الانم بايدحاضرشيم بريم
من دوست داشتم با ژاله برم مسجد جامع اما مجبورم بامامانم برم جای دیگه!
عموجون اگه یادتون بود برای من و بقیه اونایی که امسال نتونستیم توی کنکور موفق بشیم دعاکنین که بتونیم با انرژی دوباره درس خوندن و شروع کنیم….ممنون عمو

دوستتون دارم
شب تون بخیر دست علی یارتون خدانگهدارتون
التماس دعا***

13 09 2009
سیده فائزه

********************
مارا زدل خویش چه غافل کردن
فهمیدن **عشق ** را چه مشکل کردند
انگار کسی به فکر **ماهی ها** نیست
سهراب بیا که اب را گل کردند.
******************

13 09 2009
سیده فائزه

اقای فرضیایی این برچسب ها چرا این جوریهاینا چیه نوشتی داداشی؟

13 09 2009
پریسا

سلام عمو ی خوبم
میدونم الان دیگه صبح شده .میدونم حتما تا الان بیدار بودید وعبادت میکردین اما من اومدم اگه بعد از اذان خوابتون برد بهتون شب بخیر بگم
شبت بخیر عمو جونم خوابای خوب ببینی خوابهای رنگی خوابه اسباب بازیات خواب مامان وبابات دعا کنید منم خوابه عمو یخوبمو ببینم .عمو جون میدونم همه ی بچه هارو دعا کردین شما هم بدونید که همه ی بچه ها دعاتون کردن .عباداتتون قبول عموی خوبم
(کودکه درونم که دخترتونه)

13 09 2009
هماي عمو

سلام عمو
اخرين شب هم گذشت.
يعني من ساله ديگه هستم عمو؟؟

13 09 2009
رامينا

ســــــــــــلام عموجون
.
.
.
آخرین شمارش معکوس….یکروز دیگه میاین…
.
.
.
یـکــــــــــــ.

13 09 2009
bahare

خوب ها هیچ وقت تنها نیستند چون مهربانی همسایه ی آنهاست!

13 09 2009
آسمان

چرا ارسال نمیشه؟

13 09 2009
پریسا

الو الو عمو سلام
به من بگو کجایی
دلم برات تنگه عمو
بگو که کی می آیی
کاشکی بیای زود زود
تاباز تو رو ببینم
هر جا بری با تو باشم
کنار تو بشینم
با هم دیگه حرف بزنیم
شعرای خوب بخونیم
صبح تا غروب بازی کنیم
کنار هم بمونیم
(عمو جون از کتابه الو الو عمو سلام نوشتم . واقعا که حرفه دلمونه)
(کودک درونم که دخترتونه)

13 09 2009
پریسا

سلام عموی خوبم
شب بخیر عمو جونم خوابهای خوب ببینی
خوابهای رنگی
خواب اسباب بازیات خواب مامانو بابات
خوابهای صورتی
منم خوابه عمو یخوبم ببینم
(کودکه درونم که دخترتونه)

14 09 2009
رامينا

آرزو دارم دلتون ازغصه ها خالی شود…سهم تون از زندگی یک عمرخوشحالی شود…

عموجونم شبتون بخیر…

14 09 2009
فاطمه

سلام عمو جون امیدوارم حالتون خوب باشه . عموجون یک سوال داشتم. آیا بعد از پایان فوق برنامه دربرنامه های دیگرتون سهند ومتین جز مجری های ثابت برنامه تون میشن؟ اگر این سوال را جواب دهید ممنون میشم. از برنامه تون که سوپر استار برنامه کودک هاست ممنون هستم خسته نباشید.

14 09 2009
دریای بی تاب عمو

سلام عمو جون
عموجون ایمیلتون روچک کردید؟ایمیل داریداااااااااااااااااااااااا
عمولطفا سایتتون رودرست کنید چندباربگم فیلترشده
دوستون دارم عمو دلم براتون اندازه یه گنجیشک کوچولوشده

14 09 2009
bahare

سلام عمو
نماز وروزه هاتون قبول باشه
بالاخره 5 روز گذشت آلآن که این کامنت رو میذارم حدود 4 ساعت دیگه تا شروع برنامه تون مونده
راستی عمو من تا حالا چند بار براتون کامنت گذاشتم ولی خودمو معرفی نکردم اسم من بهاره ست 13 سالمه واهل لنگرود هستم عمو چرا یه سر به گیلان نمی زنین؟؟؟
اگه بیاین خیلی خوشحال می شیم .

14 09 2009
دریای بی تاب عمو

سلام عمو جون خسته نباشی ساعت شش وبیست دقیقه بعدازظهرروز دوشنبه هست درحالی که دریاتون داره سکته میکنه وبهت زده ست میدونیدچرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوب برای اینکه اسم منوداداشم روخوندی دیگه .عموداریوش نمیدونی چه ذوقی کردم بایدبودی وقیافه منومیدیدی وقتی شما اسمموخوندیدپاشدم وبالاوپایین پریدم وجیغ زدم وکلیییییییییییییییییییییی خندیدم ورفتم سراغ مامان وبهش گفتم:
مامان شنیدی ؟شنیدی اسممونو خوند ؟شنیدی ؟میدونی مامان چی گفت؟
گفت مواظب باش سکته نکنی
خلاصه اوضاعی بودکه ندیدی عمویه وقت نگی این ندیدبدیده دوتااسم خوندم ذوق کرده هااااااااااا آخه شماکه میخونید یه عااااااااااااااااااااااااااالمه فرق داره
راستی عمو توقسمت نامه ای به خدا منم یه نامه به خدانوشتم لطا اگه سرزدید نامه من رو هم بخونیدلطفا
ها راستی یه چیز دیگه عمواون دخترکوچولوکه توی برنامه بود وهی داشت بوستون میکردرویادتونه واااااااااااااای چه قدر دوستون داشت اما توی دوست داشتن به من که نمیرسه مگه نه عمو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوش به حالتون چون دریا خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی
دوستون داره

14 09 2009
پریسا

سلام عموی خوبم
شب قشنگت بخیر خوب بخوابی
خوابهای خوب ببینی
خوابهای رنگی
خواب اسباب بازیات خواب مامان وبابات
منم…….. منم چی عمو جونم ؟آره آفرین منم خوابه صورتی عمو یخوبمو میبینم
(کودکه درونم که دخترتونه)

14 09 2009
رامينا

یه قطره اشک میندازم تو دریا تازمانیکه بتونین پیداش کنین دوستتون دارم…
شب بخیر عموجون
خوابهای رنگارنگ ببینید

14 09 2009
زهره

(خواهش میکنم حتما حتما این نظر رو بخونید.)
عموی نازنینم سلام.
خوبی عموجون؟
عموی گلم اومدم معذرت بخوام.
معذرت واسه اینکه تند رفتم خیلی هم تندرفتم(توی یکی از نظراتم)
آخه وقتی اون موضوع رو دیدم بد جوری آمپرم رفت بالا.
می دونم شاید مقصرمنم، شاید اشتباه کردم.
اماباورکنید این نوشته های من اصلا مرتبط بافعال شدن وبلاگ شما نیست!
من ماهی یه بار ازاین مدل نوشته ها توی وبم میذارم تا تلنگری باشه برای همه،
برای دوستان،برای عموپورنگی ها،برای نتی ها وگاهی هم برای خودم.
آخه همه ی ماها اشتباه می کنیم منم این نوشته هارو توی وبم میذارم که
اگه یه روز بزرگ شدم وخدانکرده تفکرم عوض ودیگه نتونستم شمارو
درک کنم بیام واین نوشته ها رو بخونم وتلنگری برم وارد بشه.
مثلا ماه تیریه نوشته گذاشتم که محتوایش این بود که بچه های اینجا با بچه های
85 وبلاگنویس کمی تغییر کرده اند.
مرداد ماه هم همین نوشته ی واقعا از دست همتون عصبانی هستم.. بود
واین ماه هم یا موضوع شماره ی منزل و موبایل عموپورنگ بود.
همه ی جریان همین بود نه چیز دیگه.
هدف من خراب کردن دیگران نبود،
هدف من جاکردن خودم تودل شما نبود،
هدف من شکستن دل دیگران نبود،
هدف من فقط وفقط یه چیز بود اونم تلنگر؛ تلنگری بر همه.
بگذریم.. نمیدونم وبلاگ بهترین عموی دنیا رو آپدیت کنم یا نه!
(وبلاگی که درآستانه سه سالگی ست)؟!
به هرحال وبلاگ دنیای من رو آپدیت کردم
و میگم اگه هرجای اینترنت چیزی می نویسم فقط وفقط برای
عموپورنگ جونه که برایم بهترین عموی دنیاست.
یه چیز کوچولو بگم وبرم:
عموجون من ازدست هیچ کودوم ازبچه های نتی ناراحت نیستم
وتمامی شون رو دوست دارم مثه گذشته مثه سال85.
تنهاچیزی که عوض شده اینه که تصمیم گرفتم کمی از بچه های نتی
دورباشم شاید اینجوری تصویری که جدیدا ازشون توی دهنم
ایجاد شده ازبین بره.
دوستون دارم از دیروز بیشتر و از فردا کمتر.
امیدوارم که هیچ کس توی اینترنت مخصوصا عموی گلم
از دست من ناراحت نباشه.
تک تک تون رو به خدا می سپارم .
خدانگهدار

14 09 2009
زهره

عموی گلم سلام.
خوبی عموجون؟
عمو این چند روزه که نبودید تازه فهمیدم که چقدر به وجود شما توی قاب تلویزیون عادت کرده ام
چهارشنبه ساعت 4:45 دقیقه تلویزیون رو روشن کردم.
نه خبری نیست عمو نیستش. نمیدونم چرا تا ساعت 5:05 پای تلویزیون میخ کوب شده
بودم مثه زمانی که شما میایید برنامه اجرا می کنید.
ساعت شد 5:05 وای عمو نمیدونم چرا یهو اشکام اومد پایین شده بودم مثه یه بچه
2ساله که پستونکش گم شده. :)
اصلنم (اصلا هم) خنده نداره. هرکاری کردم اشکام پاک نمی شد:(
خونه ی مامان بزرگ بودیم هرکی بهم میرسید می گفت زهره چی شده؟
منم با گریه می گفتم من عموپورنگ می خوام.
آبجیم می گفت مگه شکلاته که گریه می کنی میگی عمو میخوام:)
منم هیچی نمی گفتم.
دختر داییم می گفت اشکال نداره هفته ی دیگه که میاد.
منم با گریه ی شدید همراه بغض می گفتم:من الان عموپورنگ می خوام.
از وقتی که شما نیستید کار هرروز من شده گذاشتن سی دی های شما
:سال 85- سال83- آخرین برنامه سال 87- برنامه 10 اردیبهشت 86- برنامه
7بهمن 87- وکلی سی دی دیگه.
عمو می ترسم. خیلی هم می ترسم ، می ترسم از روزی که چشمام رو وا کنم
و ببینم دیگه از امروز عموم برنامه نداره بفهمم که دیگه نمیاد مهمون خونه هامون بشه
، بفهمم که دیگه توی قاب تلویزیون عموم رو نمی بینم. مجبور بشم هرروز پای برنامه های مختلف بشینم که شاید یه روزی یه برنامه ای عموپورنگ رو به عنوان مهمون دعوت
کنه و منم بتونم بعد از مدت ها الگوی دوران کودکی ام را کسی را که باعث شد تا ابد
کودک بمانم را ببینم. خداکند که هرگز اون روزا رو نبینم.
بگذریم..بهتره حالا که هستین از هستن تون بگم پس می گم بهتون
تبریک میگم چون برنامه تان هرروز بهتر از دیروز می شه البته منظورم برنامه فوق برنامه است والا عموجوووووووووونم از همون روز اول عالییییییییییییییی بود.
دوست دارم عموجونم ازدیروز بیشتر و از فردا کمتر.
فدای شما زهره

14 09 2009
زهره

(مربوط به بچه های نتی نیست بلکه مرتبط با زندگی شخصی ام است:)

سنگ صبورم سلام
امروز که باز غم به سراغ آمده
آمده ام نزد تو که باز هم سنگ صبورم شوی
بازهم بانگاهایت همراهی ام کنی
با حرف هایت راهنمایی ام کنی
اونقدر حرف ناگفته دارم که می ترسم
اونقدر زیاد باشد که چشمان ناز تورا به درد بیاورد
اما همین که قبول کردی سنگ صبور دیگران باشی
کافیه تا من سفره ی دلم رابرات پهن کنم:

سنگ صبورم توی مدتی که نبودم رفته بودم به شهری
که نرگس ساکن آن است.
شهری که خاطرات فراوانی برایم دارد.
خاطراتی که بایاد آنها روزگار زیادی گذرانده ام.
چهارشنبه 18 شهریور 88:
توی خونه ی مادربزرگ بودم روی مبل توی پذیرایی نشسته بودم
لپ تاپ رو گذاشته بودم روی مبل و داشتم به عکس های عموپورنگم
نگاه می کردم و اورا کرده بودم سنگ صبور اون لحظه ها
برایش از شادی هایم می گفتم از غم هایم می گفتم
ناگهان لابه لای صحبت هایم دیدم صدای نرگس میاد
داشت بامامانم سلام می کرد
گفتم حتما اشتباهی شنیده ام اخه قرار بود داداش نرگس
بیاد اونجا اما قرار نبود نرگس بیاد
مامان جون گفت :»زهره مامان ، نرگس اومده»
وای اینگار آسمون رو سرم خراب شد
نه دلم نلرزید انگار یه مهمون غریبه اومده بود
وفقط وفقط اسمش برام آشناست.
خیلی ساده رفتم دست دادم ، روبوسی کردم.
همین. بعد رفتم دوباره سراغ لپ تاپ و عموپورنگ و…
به نرگس دست دادم اما نه! برام مثه یه غریبه بود
چشاش دیگه به رنگ آشنایی نبود
آره دل منم دیگه اون دل قدیمی نبود
اون دلی که هرروز ، هرکجا که می رفت دنبال نرگس می گشت.
مامان صدام کرد و یواش گفت:»حالا که خودش باپای خودش و با میل
خودش اومده بهش کم محلی نکن!»
گفتم:»یعنی مامان جون بهش نگفته بیاد؟»
مامان:»نه اونم وقتی نرگس رو دید تعجب کرد.»
گفتم:»ولی مامان دیگه این دل اون دل قدیمی نیست. :(
نه! نه اینکه از اون کینه داشته باشم! نه من اونو فراموش کردم
اونو با تمام خاطره هاش.»
مامان:»حالا برو شاید دوباره به یادت اومد که اون روزی دختر داییت بوده
:) برو دیگه»
رفتم ، کم کم عکس های عموپورنگ رو بهش نشون دادم از
بچه های نت و ماجراهای اخیر حرف زدم. اما میان صحبت هایم
دیگر نمی توانستی ردی از اون خاطرات پیدا کنی.
نرگس هم کم کم شروع کرد به حرف زدن
اما نه از امروز نه از فردا بلکه از گذشته.
اینکه چقدر دلتنگ اون روزها شده، اینکه دلش میخواد برگرده گذشته
اینکه توی این یکسال و خورده ای مرتب به یاد اون روز ها بوده.
جواب منم به صحبت های گذشته اش فقط سکوت بود
سکوتی که دراین یکسال و خورده ای همیشه در مواقع صحبت از نرگس
همراهی ام می کرد.
وآن شب قرار بود من از بدی هایی که نرگس به من کرده بود چشم
پوشی کنم، قراربود فراموش کنم که روزی نرگس بی آنکه به من
وخاطراتمان توجه ای کند همه چیز را به پایان رساند و بی خبر رفت.
وقت خواب بود
مامان جون گفت:»شما ها کجا می خوابید؟»
آره اون اونقدر مهربونه که از توی چشاش می شه حرف توی دلش رو خوند
میدونستم که مامان جون دلش می خواد من بگم
هرجا نرگس می خوابه منم می خوابم
دلش می خواست که مثه گذشته پیشش بخوابم و باهاش
تا سحر بیدار بمونم
نه چیزی نمی تونستم بگم
رفتم توی آشپزخونه
بعد گفتم:ماها توی اتاق مامان جون می خوابیم.
توی نگاه مامان جون برق خوشحالی رو دیدم
نرگس صورتش شاد شده بود
چون می دونست که اگه رابطه ی ماباهم خراب شده
مقصر اون بوده
چون می تونست بمونه و بگه ناراحتی اش چیه نه اینکه بی خبر همه چیز
رو رها کنه.
منی که هیچ گاه از حرف کم نمی اووردم اون شب حرفی برای گفتن
نداشتم
اما نرگس اینگار بعد از 10سال منو دیده بود
انگار همه چیز رو فراموش کرده بود
همه ی کاری هایی که بامن و دلم کرده بود
منم چیزی نمی گفتم که نکند دلش بکشند
تاساعت 5 صبح حرف زد
نمیدونم توی خواب بودم یا توی بیداری هرچی بود گفتم :
«نرگس باقیش رو بذار فردا جان خودت دیگه دارم می میرم :) وای»
آره اون شبم گذشت صبح شد اما نرگس نرفت خونشون موند همون جا
بازهم رفتیم توی اتاق همیشگی مان
همون اتاقی که از روزگاری که شاید 4-5 سال بیش نداشته ام
باهم در آن خاله بازی می کردیم تابه امروز که ….
نه سنگ صبورم نتوانستم ، نتوانستم اورا حال که خودش
آمده تنها بگذارم اما نمی دانم چرا احساس می کنم
زهره دیگر آن زهره ای نیست که روزی نرگس برایش بهترین بود
ممنون ازاینکه اینبار هم شدی سنگ صبورم
دوستت دارم قد مهربونی هات
منتظر راهنمایی هایت هستم
نمی دانم تنهایش بگذارم
یا نه؟!

15 09 2009
زهره

اینم برای عموپورنگ از طرف من

15 09 2009
farnaz

سلام عموی مهربونم.خوبی؟ نمازو روزهاتون قبول.عمو برنامه ی دوشنبه عالی عالی عالی بود مخصوصا اون دختره که از خنده ریسه رفته بود!!!!!!! عمو خیلی خوشحال شدم که امروز دوباره اومدی دلم برات تنگ شده بود.

15 09 2009
كلاه قرمزي

عموي عزيزم سلام من يه تازه واردم وبراي اولين باره كه براتون پيام ميذارم راستش ازجمعه تاحالاوبلاگتونو پيداكردم.يه سوأل يابهتر بگم يه خواسته دارم ازتون:اگه يه نفر يه اشتباهي كنه،آگاهانه ولي از روي بچگي وبيفكري ولي بعدش متوجه بشه و معذرت خواهي كنه ازكجابايدبفهمه كه طرفش اونوبخشيده يا نه؟عمويي من اشتباه كردم ميخوام يه اعتراف كنم من تصميم كبري رو گرفتم حتمأمتوجه شدين كه من همون كلاه قرمزي ام كه7ماهه امون گوشيتوبريده.باشماره(5910##09138)عموخودتون بارهاوبارهادرباره ي گذشت صحبت كردين گفتين خداكه ميبخشه چرابنده خدانبخشه؟ميدونم تلفن وسيله ي شخصي شماست.ميشه عموپيامم روبذارين تووبلاگ تاهمه ببينن؟من شهامت اينودارم كه بگم اشتباه كردم ميخوام بگم اعتراف تلخه مثل زهرمار ولي حسي كه بعدش سراغت مياد شيرينه مثل فلفل(من عسل دوست ندارم)انتظارجواب ندارم ازتون ولي منوببخشين عموازجمعه تاالان كلي متحول شدم گريه كردم غصه خوردم.(پيام آخرمونميدونم خوندين يانخونده حذفش كردين توي اون پيام به شماگفتم به خاطرشباي قدربگذر ازم.)اگه شما ببخشين مطمئنم خداهم منوميبخشه.عموجونم قول ميدم بشم همون كلاه قرمزي ساده وخوبي كه قبلأبودم.عموپورنگ بگين كه منوبخشيدين وازگناهم گذشتين!سخته ولي قبول كنين اجازه بدين دخترتون بشم به جاي دريا،كلاه قرمزي دختر عمو.

سلام انشالله که خدای مهربون همه ما رو ببخشه …

15 09 2009
كلاه قرمزي

عموجون ممنون كه جوابمو داديد.واقعأكه روح بزرگ ودل دريايي داريد.اونقدرخوشحالم كه دست وپام داره ميلرزه نمازوروزتون قبول.

17 09 2009
bahare

زندگی در گذر حادثه ها گاه تلخ وگهی شیرین است/دل ما در پس این حادثه ها ساده بماند زیباست.

17 09 2009
كلاه قرمزي

سلام عمويي. يه چيزي ميخوام بگم كه هم انتقاده و هم پيشنهاد.با اجازه! عمو شما خودتون ميدونيد شركت كردن توي مسابقه ي تلفني برنامتون سخته يعني بچه ها بايد توي نوبت بمونن تا بتونن شركت كنن.ممكنه مدت خيلي زيادي طول بكشه.ولي عمو بعضي وقتا شما ميزنين توذوقشون و خيلي سريع باهاشون خداحافظي ميكنين تازگي ها توي فوق برنامه خداحافظي هم نميكنين. آخه گناه دارن وقتي صحبت با شما آرزوي اوناس يكم بيشتر صحبت كنين ميدونم وقت برنامه كمه ولي ميتونين يه ميان برنامه(ووله)كمتر پخش كنين. يا زماني كه وقت بيشتري داريد مسابقه ي تلفني داشته باشين.اينجوري ميتونين به اوني كه با يه عالمه ذوق وشوق پشت خطه خداحافظي هم بگين.ببخشين عمويي اگه يادآوري اين مسئله بي مورد بود،مخصوصأ امروز كه موضوع برنامه قناعت بوده…

17 09 2009
كلاه قرمزي

دوباره سلام شنيدم الان مهمون شبكه5 تهران بودين ميشه برنامه رو بذارين تووبلاگ تا ماهم ببينيم عمو؟

9 10 2009
bahare

سلام عمو جوووووووووووووووووون
فکر کنم رکورد شکوندم
1
2
.
.
.400
.
.
.436
436 تا عکس از عمو جون
باور کنید راست می گم 436 تا از عکسای شما رو دارم
حالا دیدید واقعا رکورد زدم!!!

28 03 2010
sahas

salam amoo jan halat he tor ast

10 04 2010
مهسا

سلام خوبی من با تمام مخاطباتون فرق دارم از این نظر که من هم سن بقیه نیستم میخواستم خواهش کنم یه چندتا از آهنگ های جدیدتون و برای دانلود داخل سایت قرار بدین از جمله این آهنگ دونه دونه اشکام
خیلی ممنون ازشما




