گزینه جوان و عموپورنگ و جومونگ

3 09 2009

gozineh

شاهین جمشیدی مجری برنامه گزینه جوان -شبکه سه

سلااااااااااااااااااااااااااام عموجون
گزینه جوان…کنکور وعموپورنگ….
عمو قبل از اینکه برنامه تون شروع بشه …داشتم شبکه۳برنامه گزینه جوان رومیدیدم!!!!
بعد مجری برنامه فکرکنم اقای جمشیدیان…(یا شبیه این فامیلی)گفتن
برامون ایمیل میزنن((چرا برنامه گزینه جوان همزمان با برنامه عموپــــــــــــــــورنگه؟))
مجری مونده بودن چی بگن!!!و میخندیدن…گفتن:من واقعا نمیدونم چی باید بگم..آخه اصلا اون چیزه برنامه ماچیز دیگه….

برای دیدن فیلم روی عکس کلیک و صبر کنید تا دانلود شود

موضوع برنامه امروز پنجشنبه  12 6 88  هم در باره چغلی کردن است



با توجه به اتفاق همزمان در برنامه دیروز فوق برنامه از شبکه یک و برنامه زنده گزینه جوان از شبکه سه این پست برای نظرات شما گذاشته می شود

کارها

Information

31 responses

3 09 2009
ژاله فرهادروش

به نام خدا
سلااااااااام وای عمو ممنوننننن…عمو باز یادم اومد دارم میخندم!آی معده ام عمو!عمو جومونگ چی بود این وسط؟؟؟؟متوجه نشدم؟
در ضمن چرا چپ چپ نگاه میکنین؟!اون حرفم مال پست قبل بود که گفتم اصلانم کامنت نمیذارم!الان پست جدیده!
(دخترتون)

3 09 2009
بـهـار

سلام عموی نازنین و گلم
عمو جون برای من که مشکلی نداره تداخل این دوتا برنامه،دیگه از من گذشت.
اما برای کنکوری های سال آینده پیشنهاد میکنم برنامه*فرصت برابر* از *شبکه آموزش* هر روز ساعت 18:30 رو نگاه کنن..
من خودم قبل از کنکور این برنامه رو دنبال میکردم،تاثیر به سزایی داره و خیلی عالیه!واقعا منطقی تر به موضوع کنکور می پردازه…
دوستتون دارم_ بـهـار

3 09 2009
بـهـار

عمو جومونگ این وسط چی کاره بود؟؟؟ (وای خدا چقدر من ازش بدم میاد!!!!!!!!!!)

3 09 2009
مهر

اتفاقا می خواستم این مسأله را گوشزد گفتم لابد می گین ما چیکار به شبکه های دیگه داریم. برنامه ی شما درست زمانی است که یا با گزینه ی جوان تداخل دارد یا با پخش تکرار سریال ها. مخصوصا که قرار است یک ربع زودتر هم پخش شود. به نظر من بهتر است فوتبالیست ها و من و بابا و باباش (امیدوارم درست گفته باشم) زودتر پخش شود و بعد فوق برنامه. این طوری بهتر نیست؟

3 09 2009
فاطمه

سلام عمو جون
من که کنکوری نیستم همینجوریشم دیروز برنامه رو از اول ندیدم ولی در هر صورت برنامه شما الویت داره
دوست دارم
فعلا

3 09 2009
یک نفری که از اسمش خسته شدین و اسمشم توی شعر تیتراژ برنامه هست!

به نام خدا!
با سلام!دانلود نمیشه عموجان!

3 09 2009
بـهـار

عمو یه چیز دیگه هم بگم و برم…
عمو ی گلم کاش ماه عسل هم اینطوری برای دانلود میذاشتین…
آخر هم من نتونستم اینجا ببینمش،یعنی فکر کنم هیچ کس نتونست!

3 09 2009
فاطمه عيوض زاده

هه هه هه!!!!
ديگه غير خنده چي بگم
باحال بود!!!!

3 09 2009
یک نفری که دیشب سحری پفک خورده!

چکار کنم عموجان؟دلم آب شد عموجان!ساده تر بذارین برامون عموجان.خیلی ممنون عموجان!

3 09 2009
مبینا

سلام عمو جون نظرتون رو درباره ی **قلقلک**نگفتید…تو پست **پژواک محبت** کامنت گذاشتم.
راستی این قضیه ی جومونگ چیه؟؟؟جل الخالق
بای بای
دوستدار همیشگی و ابدی شما وآجی های گلم:مبینا(دخترتون) (سمج قلی عذاب)

3 09 2009
فاطمه

سلام بهار جون
به شما و بقیه دوستان که این مشکلو دارن پیشنهاد میکنم ایملتونو بدید تا یه چیزی بهتون بگم اینجا نمیتونم بگم میترسم عمو ناراحت بشه.
فعلا

3 09 2009
فاطمه

بچه ها
جز مبینا کسه دیگه ای نبود؟(منظورم زیر 18 ساله هاست)

3 09 2009
بـهـار(دیگه آخریشه عمو...قول ! الان میرم)

فاطمه جون مگه رازه؟؟؟
چی رو میگی؟ تو رو خدا زودتر بگو…
من میگم چرا عمو هیچی نمیگه!!!!!!
من ماه عسل میخوااااااااااااااااام
bahar_201s@yahoo.com
منتظرم

3 09 2009
آغاز پايان

خوب راست ميگن ديگه چرا هم زمان پخش ميشه ؟
گناه داريم ……

طرف زنگ ميزنه پيتزا فروشي ميگه يه پيتزا مي خواستم. فروشنده ميگه . به نام … ؟طرف ميگه . آخ آخ . ببخشيد .به نام خدا , يه پيتزا مي خواستم

نه خسته بزرگ مردان كوچك

3 09 2009
شیرین

سلام عموی گلم :-)
اره عمو منم اون برنامه رو اتفاقی دیدم :-) عمو اینقدر خندیدم که نگو مامانم از اطاق اومد بیرون گفتش چی شده خبری از عموپورنگه!! :-)
عمویی همه برنامتونو دوست دارن حتی داوطلبای کنکور……
مایه افتخار ماست که عمویی به خوبی شما داریمممممممممممممممممم
بای عمو جونم عموی ماهم

3 09 2009
شیرین

دوباره سلام عمو جان ….دانلود نمیشه عمو جان…چی کار کنیم عمو جان…..اعصابمون خورد شده عمو جان…..

3 09 2009
فاطمه

بچه ها راست میگن عمو دانلود نمیشه من که همش disconnectمیشم

3 09 2009
یکی که دیشب سحر بد جوری نگرانتون شد

سلام عمو جونم
خوب معلومه برنامه ی عموی خوبم اولویته اوله اصلا کنکوری ها اگه عمو به این ماهی رو نگاه کنن بهتر درس می خونن.جدی میگم ها من تجربه کردم برنامتونو که میدیدم فکرو خیالات بی اهمیت از سرم میرفت بیرون و فکرم آزاد میشد این جوری استرسم هم کمتر میشد با خوشحالی وآرامش میشستم سر کتابا.
عمو ی خوبم به دنیا نمیدمت .با همه یعالم عوضت نمیکنم

3 09 2009
مبینا(سمج قلی عذاب)

حالا فهمیدم قضیه جومونگ چیه….خنده دار بود :-) :-) :-)
عمو آقای جمشیدی گفتند برنامه ی عموپورنگ رو بذارید کنار و برنامه ی ما رو ببینید،دوستان برای این برنامه
زحمت میکشند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آجی های گلم شما بگید چه طوری میشه برنامه ی عموپورنگ رو کنار گذاشت؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
جزءمحالات…من اگه کنکور هم داشته باشم برنامه ی عمو رو نگاه میکنم…خب همکارای عمو هم زحمت میکشن
من که از این حرفشون خیلی ناراحت شدم:-(

4 09 2009
صباح غلامی

سلام عمو قربونتون برم
اول کلی خندیدم بعدشم باز خندیدم.فقط جومونگ چیکاره بود اینجا عمو جون؟
عمو برای صدمین بار میگم .الان موهاتون رو از دست من میکنین.عمو اخه شما ببینین من از راه wordpress میام بعد خب ناراحتم دیگه اخه همین امروز اومدم دیدم از دیروز تا حالا کلی پست گذاشتین نگو اینا خیلی وقته بوده ولی من نمی دیدم .البته شایدم اشتباه کنما شاید همه رو در همین فاصله ی دیروز تا امروز گذاشتین .نییییییی دونم

4 09 2009
سارا صواب

سلام عمو جون خوبين من شما رو خيلي دوست دارم
تا بعد باي

4 09 2009
شبنم

عمو جون سلام چرا شماره تلفنت و برامون نميزاري به خدا مذاحم نميشم

4 09 2009
فياضي

به نام خدا
.
.
.
اينجا هم سلام
عمو
اومدم ببينم اين طرف چه خبره، پيام » شبنم» رو خوندم هنگ كردم
ببخشيد ها اما اولين چيزي كه از ذهنم گذشت اين بود، لطفا كش دار بخونيد
«جـــــــــــــــــــــــــــان؟!!؟!!؟!!؟!!؟»
نهايت اعتماد به نفسه، ماشاءالله!!!!!
اينجا خدانگهدار
التماس دعا

5 09 2009
آغاز پايان

من از اينجا اصلا خوشم نمياد…..

24 09 2009
ريحانه

سلام عموجون من شماروخيلي دوست دارم لطفابه سهندومتين واميرمحمدبگين انقدرخنگ نباشن

28 09 2009
ريحانه

سلام عموجون من شماروخيلي دوست دارم ببخشيداگه يكم پرويي كردم

24 01 2010
دریا سجادی از قم

وقتی تلویزیون عمو پورنگ داره همه چی تعطیل چه برسه به یه شبکه ی دیگه .
دیگه حرفی باقی نمی مونه

20 02 2010
زهره

…و خدایی که در این نزدیکیست
لای این شبو ها بای ان کاج بلند
روی اگاهی اب روی قانون گیاه …

زندگانی سیبی ست گاز باید زد با بوست…

20 02 2010
زهره

بام تازه باز شده بازم سر میزنم…

31 03 2010
ثنا تاجفر

سسللاامم.عمويي راستي راستي شما دانلود نميشي؟اي واي ببخشين بي احترامي شد. عمو به قول مبينا قضيه ي جومونك(همون……………………..)حيحه(همون……………….)؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

15 04 2010
آرش فرامررزی

عموی گلم سلام .من 7ساله هستم ودر کرمان زندگی میکنم وشماوامیرراخیلی دوست دا رم .همه به من میگن که شبیه امیر محمد عموپورنگم .
راستی عمو من یه اسم دیگه هم دارم .اونم امیر محمد.توی شناسنامم




