سلامی دوباره

16 02 2010

amoo pourang،poorang،pourang،purang،دوکلمه حرف حساب،فیلم پورنگ،پادکست,  farziaee,  poorang,  pourang,  purang,  unclepourang,  unclepurang,  برنامه زنده,  خانه دوست کجاست ؟,بهار ساری ,  داریوش فرضیایی,  عموپورنگ,  فیلم پورنگ

به نام خدا

بچه هاسلام
قبل از هر چیز جا دارد  از پیام های محبت آمیز شما کمال تشکر را داشته  باشم  باز هم مرا شرمنده خودتون کردید   چرا که در تمام این مدت  همواره  شما به بنده لطف داشته اید وبازم مثل  همیشه   مجبورم  چند نکته  را یادآور شوم    اول اینکه  خوشحال میشوم که  پدر و مادراتون رو هم   از نحوه فعالیت در این سایت آگاه سازید   تا جایی که  لازم باشد نظرات  آنها را هم در اینجا برایم بنویسید  مطلب بعدی اینکه  خیلی از بچه ها  از من درخواست کردند که برنامه حالت زنده بودنش را  از دست ندهد و تولیدی نشود که در جای خود  قابل  بحث و گفتگوست  اما این مورد نبایستی دستاویزی باشد  که به جای ثبت کامنت در این وبلاگ (تا آخر هم به  اینجا وبلاگ میگم ) پیام هاتون رو در تلفن  شخصی ام  مطالعه کنم   ؟؟ حال  این سوال مطرح  است  فضای دایر شده  آیا نمی تواند  پیام های شما را ثبت کند؟ و یا نه  شما آسایش و آرامش من برایتان  اصلا اهمیت ندارد ؟  خودتون قضاوت کنید
اما با همه اوصاف  من بدون  وجود شما  بچه های عزیز و پاک  مطمئنا هرگز  نمی تونستم  قدم در این راه بردارم  لذا  از شما استدعا دارم  مثل همیشه  دور از احساسات و با عقل و منطق  مطالبی را  می نویسم  بخوانید و  نظر دهید و فراموش نکنید   فضای اینجا  همچنان مثل گذشته یک فضای پاک کودکانه است  و اما جمله آخر

خانه دوست کجاست ؟

پ.ن : امروز تو برنامه هول شدم و به اشتباه گفتم تا دوشنبه خداحافظ  ..اما شنبه می بینمتون

کارها

Information




